نوشت3
نوشته شده توسط : یه قدیمی

همه آدمها با هم برابرند اما پولدارها محترم‌ترند.

همه آدمها با هم برابرند اما دخترها پر طرفدارترند.

همه آدمها با هم برابرند اما بچه‌ها واجب‌ترند.

همه آدمها با هم برابرند اما خانم‌ها مقدم‌ترند.

همه آدمها با هم  برابرند اما سياه‌ها  بدبخت‌ترند، سفيدها  برترند و.....  

البته تبعيضی در بين نيست.

در کل همه آدمها با هم مساوی هستند و بعضی‌ها

 مساوی‌ترند

    نامردین اگه بخونیدو نظر ندینا

 

ادامه مطلب>>

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
823 را با 258 جمع کن.جوابو در 3 ضرب کن میشه رمز رمز رمز رمز رمز رمز رمز


:: بازدید از این مطلب : 616
تاریخ انتشار : 4 / 8 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
پرهام در تاریخ : 1389/8/5/3 - - گفته است :
سلام.چه جالبه شما از روی وب من اینا رو کپی کردید. اشکال نداره. اگه میگفتید بهتر بود ولی بازم میگم که هر چی دوست دارید.بازم چیزی میخواید بگید تا براتون بنویسم. اگه بلد باشم ها.ولی ننوشتید که با این چیزایی که من نوشتم موافقید یا نیستید.؟ اسمتون چیه ؟من پرهامم.خوشحال شدم با شما دوست شدم.بای.پاسخ: من بمب سکوتم. در ضمن پرهام جون گفتم که از وبلاگ شماست. منم ازینکه دوست خوبی مثل مهران و شما دارم خوشحالم

/weblog/file/img/m.jpg
داریوش در تاریخ : 1389/8/4/2 - - گفته است :
اومدم ولی رمز رو نداشتم
به هر حال ممنونم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: