نوشت1
نوشته شده توسط : یه قدیمی

سلام مطمئن باشید اگه دل مسخره ی من نمی گرفت من اینجا نبودم.اخه من ادمه تکیم  با همه انسانا فرق دارم.زندگیرو بدون محبت نمی خوام.سر همینم دلم زود زود میشکنه اخلاقم دخترونست حساسم.دست خودم نیست به خدا خودمم خسته شدم دیگه.یه موضوعی هست که نمی تونم بروز بدم ولی تورو خداوند نعمات و جهان هستی فقط برام یه دعای کوچولو کنید من اعتقاد دارم به دعای دگران در برابر خودم.خواهش میکنم.خداوند حافظتون  فعلا

عکسهارو تماشا کنید

در ادامه ...

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
رمز=== 1عدد1 رقمی


:: بازدید از این مطلب : 795
تاریخ انتشار : 3 / 8 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
طوفان در تاریخ : 1389/8/9/0 - - گفته است :
حرف نداری

/weblog/file/img/m.jpg
boycnn در تاریخ : 1389/8/4/2 - - گفته است :
سلام داش خوبي عكسها جالب بود مرسيپاسخ: قربونت ت ت ت . قابلی نداشت. بازم بیا

/weblog/file/img/m.jpg
مهران در تاریخ : 1389/8/3/1 - - گفته است :
ایشالا اونیرو که میخوایو بکنی پاسخ: بی ادبی شما ............. طرز فکرتونو عوض کنید

/weblog/file/img/m.jpg
سجده در تاریخ : 1389/8/3/1 - - گفته است :


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: